mirakel dagen

detta är faktiskt en dag som känns som om ett mirakel har hänt haha tro det eller ej , för allt mitt kämpande med breezer varje vecka ut och in , idag var det som om allting bara vänt , han var helt exemplarisk i hanteringen , jag kunde typ inte fatta att det hände , men jag blev så otroligt glad för hans skull främst , känner en så otroligt stor lättnad i mitt liv just nu , ett lyckorus som jag kommer leva på läääänge . Ja sammanfattningsvis är jag VÄRLDENS lyckligaste just nu . 
Min fina fina fina underbara häst . Världens allra bästa häst , genom allt tar vi oss uppenbarligen igenom , oavsett hur svårt det är , det har verkligen varit värt de att "byta ner" tävlingsnivån för att få satsa på det här , för när det går framåt för oss , så är den känslan fan värd allt på jorden , 

Bilder som snälla Ida har fotat ;-) tvingade med henne till stallet 😘 








Haha sista bilden ... han kan inte stå still så resultatet av de blir mindre fotogeniska bilder 🙈 söthästen . ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0