M

Aloha från en oaktiv bloggare ! 
Har gjort tusen saker på typ tre dagar därför jag  inte heller tagit mig tid för att blogga ! 

Idag klev vi upp runt 9 , efter att både jag och Eddvin somnade på soffan igår haha ... 
Runt halv 2 idag så mötte jag upp Leona och så var vi ute och sprang i det sjukt bra vädret som Sverige bjöd på idag ! 
Var så extremt skönt att vara ute och springa !! 

Efter spring turen slappade vi och mätte några extremt fina cm ;-) haha ... 

Sedan blev det Coop en sväng och lyckans ostar fick sitta ute och vänta i typ 30 min för Coop hade strömavbrott ... Wellwell sedan tog jag mig hem och lagade middag ! Blev något recept från eddvins farmor ;-) .. 

Nu är det råslapp i soffan som gäller , edds kompis är här så blir väl till att slå igång en film och mysa så fort han åkt ! 

Invigde föressten mina nya tights idag också ;-) ASSUPERSKÖNA . Just saying.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0