a hell of a sunday

hade väldigt trevligt igår , var förfest hos Leona sedan blev det krogen . Hade sjukt kul dock så fick tequilan mer effekt idag än igår ....
har varit sjukt jävla bakis och verkligen mått som jag faktiskt förtjänar haha , så idag blev det bakismat också bara för att jag förtjänade det haha ... jag och Eddvin har ätit för 2 år framöver ... haha ibland får man väl unna sig 😋 

jaja just nu som hela dagen blir bara slappa slappa slappa ! Är sjukt glad imorgon blir det stallet , och på tisdag börjar jag gymma igen !! ääääääntligen . är så jävla peppad nu och Edd har tagit ledigt en vecka så vi får en bra start också ;-) ... 
fyfan vad bra ! 

här är lite "snygga" bilder från igår ! 
Hashtag #vinkenfyllaAB 😁 






Hahahaha för att undvika att ramla ner från scenen igen och skapa minnesluckor så blev det här säkraste utvägen... har också kommit på att varje gång jag är med Ronja så blir det C*-fylla hahaha de bra .. ! 


Haha jag ser dock helt lost ut ... men bilderna får tala för en sjukt rolig kväll ;-) ... 


Nu ska jag fortsätta bota min bakfylla från helvetet ! Latero 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0