Torsdag

Idag höll brevbäraren på att bli uppussad av tyson ... brevbäraren råkade komma åt handtaget på dörren så tyson var ju redo på en halv sekund att springa ut och heja på han , haha jämt ... 
men brevbäraren kom med mitt paket idag :-D wie ett fint linne jag beställt , blev asglad när det trillade ner i brevlådan ! 😁 här är bild ; 




Sedan fixade jag ordning mina naglar här hemma idag , råkade få med mig ett opi topcoat hem , när jag mötte Victor för att låna hans bankdosa ... gjorde ju inte ont i hjärtat ;-) ... så här blev resultatet ! Ganska nöjd för att ha gjort dem själv , inte ofta man Blir nöjd ;-) 👌💎 

Nu är det soffläge som gäller hoppas på att det går något bra på tv och så ska jag hoppas att mitt tredje paket kommer imorgon 🙊 😏 .. Laterooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0