onsdag

har inte bloggat på grund av mycket om & men ,  har inte heller hänt mycket dem senaste dagarna så har egentligen inte mycket att säga . 

dock blev jag väldigt glad idag när något fint kuvert trillade ner i brevlådan ! Var lite fina saker som jag beställt , och på grund utav att halsbandet inte fanns så ska dem maila mig så fort ett linne jag vill ha , kommit in så får jag det i kompensation 😁 är överlycklig ! plus att jag fick extra nagelklistermärken ! Blev ju nästan glad att halsbandet inte fanns nu haha ... här är lite nytt som trillade hem idag iallafall ; 

Nu ska jag bara längta resten av veckan som är kvar på det andra jag beställ 🙊.. Och sedan ska jag längta ännu mer för nästa vecka börjar jag träna igen !! Ingen kan förstå hur otroligt glad jag är för att jag KAN träna igen !!! 
yes to life ✌️ .. 


Latero . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0