Late

Wzup  

Sitter hemma lagomt död efter 8 timmar i stallet idag ... 

Har uppdaterat väldigt dåligt , 
Åkte ju till mamma och pappa igår vid ett för att fira världens bästaste mamma , fikade med gästerna , sedan käkade vi middag , sedan åkte jag ner på stan och mötte Felicia vid 7 tiden tror jag , så rullade vi hem till mig , tog det lungt pratade en massssa och så rensade vi min garderob haha ... gjorde allt och inget och innan vi visste ordet av så var klockan 05.30 , då kände jag att skulle jag inte somna nu så skulle jag börja säga massa konstiga saker för att jag är mellan somna/vaken ... så runt 6 kanske vi somnade ! Haha sjukt ... 

Idag klev jag upp 08.30 haha förstår inte hur jag orkade men det var väl stallet som gjorde mig pigg ;-) , åkte till stallet runt 09.30 och så började vi kika på tävlingarna , sedan så skrittade jag och Amelia ut med Jack , var sjukt mysigt att få rida ponny igen !☺️ 

Sen in och kika på tävlingarna igen och äta lunch i kafeterian , sedan när tävlingarna var slut så hämtade vi Jack för ett ridpass , så Amelia började rida honom och hoppa lite hinder , sedan bytte vi av , fick ju kämpa ett tag innan jag nådde fram till honom kan jag säga ! Det är mycket ponny i det lilla formatet ! Världens sötaste och absolut snällaste Jack ! Alltid så fin och mysig att rida ! 😊 

Hade sjukt kul iallafall och timmarna bara rann iväg ! 

Dagen blev inte heller sämre när jag DESSUTOM , toppet på moset , blev ägare till världens snyggaste och SKÖNASTE ridbyxor !!

En väldigt bra dag helt enkelt , bara andas häst och bara vara ! 👌 

Nu ska jag ringa Felicia och smida lite planer ! Här kommer lite bilder också så de inte blir en satans tråkig text ;-) 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0